neljapäev, 12. mai 2016

Huvitav värv/Interesting colour

Enne, kui hakkan huvitavast värvist rääkima, annan teada, et poolpatendis topp on valmis ja kuivab. Poolpatendis sviiter tuleb kunagi ka, aga peenemast lõngast.
Before I will start talking about an instersting colour, I am letting you know that my top in half-patent stitch is finished and is drying. There will be a half-patent sweater some day but from a thinner yarn.
Mõtlesin, et võiks midagi teha jääkidest. Näiteks on mul järel selle sviitri lõnga (värv on fotol õige, ikka professionaali, Meeli Laidvee tehtud). Kuna kogus pole suur, siis hakkasin rätikut kuduma.
I thought I could do something from leftovers. For instance, I have some yarn left from this sweater (the colour is right, after all, the photographer Meeli Laidvee is a professional). As the quantity is rather small, I started a shawl.
 
Mees pani kohe tähele ja ütles, et on huvitav värv, ebatavaline. Hakkasime mõtlema, mis ta on, otsustasime, et tume ploom. Lõng on kuulus Angora 2 (mul on juba märksõna olemas, keda huvitab, võite vaadata varasemaid postitusi), värv 720.
My husband immediately noticed and said that the colour was interesting, unusual. We started thinking how to classify it and established that it was dark plum. The colour is the famous Angora 2 (I already have a respective tag and you can read earlier posts, if you wish), colour no. 720.

Kommentaare ei ole: