kolmapäev, 24. veebruar 2016

Mitmeid asju/Various matters

Esiteks, üks pilt eelmisest koolitusest (rohkem pilte juhul, kui osalejad lubavad avaldada). Olen jutu hoos, minu ees ja taga on kudumid.
First, one of the pictures from the recent class (more pictures if the participants allow to publish). I am busy talking, knits behind me and in front of me.
Teiseks, rätik edeneb, aga aeglaselt. Põhjus on see, et mõtlesin mõne muu mustri peale, proovisin üht ja teist (olemasolevat harutamata), aga siiski otsustasin, et antud juhul on poolpatent kõige parem (tuleb jälle endale meelde tuletada, et pesemata patentkoes pind võib olla üsna kole, aga pesu muudab asja oluliselt).
Second, the shawl is growing rather slowly. The reason for this is that I was considering different stitches and tried out several things (without frogging what I had knitted so far); yet I decided that in this case half-patent is the best option (one has to remind that unwashed patent stich fabric may be quite ugly but wahsing changes it considerabely).
Kolmandaks, püüan võimaluse korral hankida Rebecca ajakirja (ilmub Saksamaal saksa keeles, levib ka Austrias, Šveitsis ja mõnes muus kohas, näiteks Leedus, aga mitte meil). Seal on alati palju palmikuid, reljeefseid mustreid ja mohäärist kudumeid. Viimases numbris on mõned lihtsad sviitrid ja jakid, mis meeldisid.
Third, I try to purchase Rebecca magazine when possible (it is published in Germany in German and circulates also in Austria, Switzerland and some other places like Lithuania but not in my country). It always features a lot of cables, textured patterns and mohair knits. I liked some simple sweaters and cardigans I liked in the recent issue.
 
 
Ja lõpuks: ilusat iseseisvuspäeva kõigile!
And finally: have a nice independence day!

Kommentaare ei ole: