neljapäev, 13. märts 2014

Linane/Linen

Kuna olen Leedus, tuleb kududa midagi linasest, selge see. Lõng on Biržai varbriku linane (100 g/450 m), kahekordne, vardada 3 mm.
As I am in Lithuania, for sure, I have to knit something from linen. The yarn is linen by Biržai facory (100 g/450 m), held double, needles 3 mm.

5 kommentaari:

Anu ütles ...

mulle väga meeldib! nii lõng kui lõige!

Unknown ütles ...

Mulle ka meeldib nii lõng kui tegumood.Linane on üldse väga mõnus, eriti suvel.Sul oli üks eelmise aastal kootud suvine sviiter, lehviku mustriga mis mulle ka väga meeldib.

Ene ütles ...

Anna, kui palju linane kudum tavaliselt pärast märjaks tegemist kokku tõmbub?

Anna ütles ...

Anu, tänan!

Estra, aitäh! Too lehviku mustriga kudum on linase-puuvilla segust, aga saab edukalt ka linasest kududa.

Ene, minu kogemuse järgi ei tõmbu kokku, vaid võib hoopis mingil määral pikuti venida. Aga sõltub ilmselt konkreetsest linasest lõngast, sest palju sõltub ka sellest, kui tugev on keerd jms.

Ene ütles ...

aitäh, Anna. Lõng on Katia Linda: 42% lina, 48 % viskoosi, 10% puuvilla. Keeru tugevust hindaksin keskmiseks. Aga tegelikult - et koon ülevalt alla, saan vajaduse korral hiljem kohendada :)