teisipäev, 17. mai 2011

1,5 varrukat/1.5 sleeve

Nüüd on üks varrukas valmis ja teisest on valmis täpselt pool. Alustan mustrit.
Now one sleeve is ready and I have exactly one half of the second one. I am starting the pattern.

Ja muster lähemalt:
And the stitch pattern, closer view:

6 kommentaari:

Ghislaine ütles ...

Wunderschön!
Liebe Grüße Annette

Diana ütles ...

Looks very lovely Anna :-))

Robin ütles ...

It looks a little like a "Feather and Fan" pattern perhaps? Lovely.

mari ütles ...

värv on hästi kena! lõngade kombinatsioon on samuti huvitav. ise koon praegu sinu eelmisel kevadel kingitud lõngast oma esimest ülevalt alla kudumit :) ülevalt alla on minu jaoks esimene katsetus, aga so far, so good :) suvine raglaanjakk tuleb sellest. loodan kunagi pilte näidata.

Anna ütles ...

Annette, vielen Dank!

Diana, thank you!

Robin, yes, you are right. Feather and fan pattern is very versatile. I am using different versions of it for the sleeves and for the lower part of the torso.

Mari, tänan. Jah, lõngade kombinatsiooniga vedas. Vaat kui kena, et võtsid need lõngad ette! Kas meeldib? Saranase olekuga on Titan Wool Egitto või vähemalt mulle tundub nii. Ootan pilte:)

mari ütles ...

jaa, lõng meeldib väga ja mulle meenutab ta ka egittot, millest ma varemgi asju olen teinud ja mis on vaieldamatult üks mu lemmikuid :) nii et veel kord väga suur aitäh sulle selle vahva kingituse eest! kui valmis on, siis näitan pilte. nüüd on põhjust kududa ka, suvi ukse ees. sügisel ega talvel lihtsalt ei tõusnud käsi seda lõnga kuduma, sest kogu aeg oli külm ja lumi ja vaja paksemaid kudumeid :)