reede, 16. aprill 2010

Üht ja teist/this and that

Olen tagasi Helsingist. Praegu on rohelise topi pildid sellised (Kati, suur tänu!). Nad on n-ö ajutised, aga panen nad siia, kuna olen lubanud mitmele näidata, kuidas see istub seljas . Paremaid pilte on loota hiljem, kui saan topi tagasi (sellest kunagi hiljem, kui on õige aeg).
I am back from Helsinki. Here are some pictures of the green top, for the moment (Kati, thank you!). These are temporary pictures, so to say, but I am posting them here because I have promissed to show how the top fits me. There is a hope for better pictures in future when I get the top back (this is another matter and I will write about it later when the time is right).


Loodan, et on näha, et äär käitub kenasti!
I hope you can see that that the hem behaves properly!
Kaasa võtsin uue töö, alustatud teisipäeva õhtul. See on vest uuest suvelõngast (Liana, tootja Katia, viskoos-puuvill-lina, 50 g/80 m, vardad nr 4,5). Lõng on hästi mõnus. Eestis müüakse praegu vaid osa värvikaardist. Olemasolevatest toonidest sobib mulle vaid helehall. Lubati, et suve poole tellitakse rohkem. Jälle tuleb selline pealeviskamisasi. Võib-olla teen ka varrukad, siis on suvejakk.
I took the new project with me, started on Tuesday evening. It is a vest from new summer yarn Liana (produced by Katia, rayon-cotton-linen, 50 g/80 m, needles no 4.5). The yarn is very nice. Only a fraction of the whole colour selection is currently being sold in Estonia. Among the available colours only light gray suits me. They promissed to order more shades in summer. It will be a throw-on garment again. Maybe I will knit sleeves, in that case it will be a summer jacket.

Nagu näha, koon praegu kraed ja nööbiliiste:
As you can see, I am working on the collar and the button bands:
Põhiline muster on siin, n-ö modifitseeritud vausabakiri.
The main stitch pattern is here, so-called modified horse shue pattern.
Mul lõppes lõng otsa (kasutatud on 4 tokki), tuleb hankida veel 1 tokk või isegi 2-3, kui teen varrukad. Vausabakirjast peaks tegema eraldi postituse, sest see väärib omaette juttu.
I have run out of yarn (used up 4 skeins), one more skein or, if I opt for the sleeves, even 2-3 skeins are to be purchased. I should write a separate post on horse shue pattern, it is worth it.
Ja homme on Evilla lõngade müük Pronksi poes! Loodetavasti tuleb homme rohkem pilte ja lõngajuttu.
And tomorrow there will be Evilla yarns sale at Pronksi shop! Hopefully there will be more pictures and yarn stories tomorrow.

3 kommentaari:

Suvi ütles ...

Ilusad pildid ja topp istub ka hästi! Vausabakiri on väga universaalne, pole kohta kuhu ta ei sobiks.

Anna ütles ...

Suvi, aitäh! Vausabakiria postitus tuleb lähiajal, aeg-ajalt tuleb laskuda teooriasse:)

Eliana ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.